Saturday, August 1, 2009

Jiran Baru

Mr hb bz nolong jiran baru pindah masuk kat perumahan kitaorg nih! Alhamdulillah bertambah la jiran tetangga owg msia kat tmpt kitaorg nih! Meriah la skit....

Ibu lak bz ngan anak2 laa...nak makan itu la, nak makan ini la.... yg penat ibu jugak! hahaha... camni la hidup kat perantauan.... nak tak nak kena jugak buatkan utk deyrang! kot nnt tak pasal2 ibu kena jadi nurse pulak! rawat anak2 sakit perut, masuk angin sbb ibu tak masak! hahaha....

Ok la, ibu cuma masak simple je! Mr hb pon jap lagi lps penat, balik nak makan mesti laju nye walopon masak sempoi.... Kita makan tghr ngan Ayam Masak Lemak Kuning & Kangkung Goreng Belacan je la....

1 comment:

blogresipi said...

Sedap tu kak Fae ayam cili api ngan kangkung goreng tue... pagi2 neh terliur dah ha... ken la masak awal hari neh.hehehe.
Mekasih kak Fae doakan kite.. :) dah scan dorang kate boboy.. kalo akak ade masa kan, cube akak buka link www.zulfaiz.blogspot.com ade gambar kite ngan perut kite... akak tgk stail perot kite tuh boboy ke gegirl? kite tak sure la ngan scan tuh..sbb ade kwn yg memula scan dr ckp boboy pastu scan bile 7 bln dr ckp gegirl plak... cemano? kite nak scan skali lg pon tak tau le... kalo blh nak jgk tau gender baby... :)

Scenery