Thursday, August 20, 2009

Main Sepit2

Ini kes nak abiskan pisang kat dlm esbok tu la...jadi la Jemput Pisang Kelapa untuk sarapan ibu sekeluarga.... Lama tak makan cok kodok nie, makan pulak panas2... emmm,sekali ngadap je licinnnn....

Ok, kita tinggai bab sarapan. Ni, ibu nak ajak main sepit2 lak! Mr hb bawa balik sepit2 nie la pulak! Hai...bercinta betoi la ibu dgn menda alah nie....

Tapi kali nih mr hb beli spesis kecik2, bukan yg spesis besao gedabak tu! Apa lagi, ibu buat .... (OPS Sepit). Terkial2 anak2 nak makan. Hah! biar deyrang blajar & tahu skit mcm mana susahnya nak makan menatang nih! Sian jugak ibu tgk...hehehe...

Last2, ibu jugak ar kena kopekkan utk deyrang... bukan apa, biar deyrang kopek sendiri... abis bersepah umah ibu. Sian kat ibu sebenornye, nnt tak pasal2 ibu yg kena kemas....uwwwaaa....

Hah! Menatang nih ibu buat Masak Lemak Nenas je.... Moh kita main sepit2...

3 comments:

iu rf said...

kak.. besnye dpt sepit2.. peberettt nihhhh... beshnye dpt mkn..:D

ain said...

sedapnya jemput2 pisang kelapa tu. selalunya pisang saja, letak kelapa lg la sedap!

blogresipi said...

Hehehe.. main sepit2 ye... last2 ibu jgk yg terkial2 kena sepitkan diorang... hehehhe... kite ingat kn ka.. kalo yg kecik2 tk pandai kopek lg isi sepit2 tue, belikan crabstick tu je.. mesti diorang suke gak.hehehe.. kejam tak?

Scenery