Friday, August 7, 2009

Kenduri Kawin...

Ish! mana ada kenduri kawin kat nihon nih! Tapi ibu nih la yg tetiba tingin nak makan nasik kawah kat umah kenduri kawin mcm kat msia nun... huhuhu....

Apa lagik, ibu pon sesaje la masak Nasi Minyak & Dalca Daging nih.... Tapi... ni bukan la nasik kawah, setakat nasik masak kat rice cooker je....terubat la skit kempunan nak makan nasik kenduri kawin!

4 comments:

ain said...

apa kata kalau fae n hubby naik pelamin balik kat sana. pas tu minta kwn2 semalysia buat ns myk n lauk pauk. kenduri kawin ler tu. hihihi

mimie loma said...

alah fae.....tk yah tngu orang kawin br nk dpt mkn.
tu hah awk pandai pun masak sndiri...tu kan kire yg masak tu pun orng dah kawin lah tu.......hahaha.

jgn mare gurau je ek......marah kena jual nti balik msia ......ehehehe

blogresipi said...

Ibu..... nak jgk nasik minyak kenduri neh....!!! dalca daging tuh sedap nye mkn ngn nasik minyak. ade orat2 tak kat daging tuh kak fae? kite suka gigit2 orat... hehhehe

Fa'e said...

ain - hehe...mmg tingin nak naik pelamin sklai lagi...takut digelakkan dek owg msia la pulak! hahaha....

kak mimie - tu la...mmg owg dah kawin yg masak cume sebenornye tingin yg owg tolong masakkan...blh kak mimie masakkan utk saye & pos mai cni sepinggan!

ijan - sedap...sesekali makan nasik minyak + dalca daging tu! sehgga menjilat pinggan!

Scenery