Friday, August 28, 2009

Alhamdulillah

Pejam celik dah selesai 6 ari berpuasa. Alhamdulillah diberi kekuatan, kesihatan, kemudahan & rezeki olehNya kepada kita dalam menjalani ibadah puasa.

Macam biasa, semalam berbuka dengan lauk yg simple. Ibu buatkan Sup Kuning Sotong, Sosej Campur, Cucur Udang & Kuah Kacang.

Maap la, cucur udang xpandai posing ar... xcantik cam owg lain nyer.... hehehe... owg buat jadik bulat cun je... tapi ibu buat, ntah apa2 bentuk! Nak cepat punya hal la...men jemput ngan tangan je!

7 comments:

ain said...

okay fae...x de rupa x pe...yg penting rasa tu kaw!!! all this while, ain menjemput pakai tangan aje, lg senang dn cepat.

psst...ain pun sama ngan fae, masakpakai campak2 aje, pas tu suka masak yg guna basic/ori resipi aje. hubby tak berapa suka resipi2 yg dh di alter2 atau ditambah tokok. sbb tu malu nak letak menu sbb simple sgt.

PUTERA2PUTERI said...

salam akak...dah bersahur ke....wah menu berbuka semlm best la....rajin la akak ni....sahur masak apa pulak....

c-idah said...

wah akk..
nie yg idah geram nie..

idah lom dapat lagi makan cucur udang...
uwaaaaaa....
jelezzzzznyeeee..!!!

alimaz said...

salam kak fae....campak2 pon dan teror masak...janji ada rasa....

Hatiku Berbicara... said...

salam ziarah...
baru jmpa blok akak...sronok tgk2 resepi2 & gmbar masakan nih...saya ni suka gak masak tp x bape pandai...asik copy N paste resepi org je..

iu rf said...

meriahnyaaa kak...tergudaaaa..

blogresipi said...

bestnye sosej bertelur tue kak.... !!!

Scenery