Friday, August 7, 2009

Berbuka

Takde menu spesel pon berbuka semalam....cuma dah pose tu, mula la tingin nak makan memcm kueh! Ibu cuma sempat wat Kueh Lopes nih je la sbg juadah sampingan.

Dek kerna xde daun pisang nak membungkus, ibu gunapakai onigiri mould je la sbg ganti...hehehe! cantik gak btk kueh lopes nih, len skit...asik btk bulat je, kali nih kita makan kueh lopes segitiga laks...

4 comments:

ain said...

fae...mmg cun lopis onigiri tu. semlm ain buka posa buat lontong ngan ayam msk merah. pas tu buat kuih bakar. langsaiii!!!!

Ms AiReEn MoHd said...

kak fae chumel plak aku tgk akak nyer kueh lopis tuh...tak sampai ati nak mkn..tgk jer sampai basi muleh ?wakakakaka...memacam ade kan kat japang...tapi nan ado cempedak..eheheheh...sian akak..kang balik mesia mkn ehh kak

blogresipi said...

Lopes!!! rindunye ngan lopes... segitiga pon kiut ape kak fae... nak dua tiga ketul bleh tak? pleaaseeeee..... hehehe

Fa'e said...

ain - sedapnye makan ayam masak merah, ada lontong lak tu, jelesnya...

eryn - hehe, meh le eryn pos ke cni sebiji cempedak tu....

ijan - buat ijan...nnt kot bb kat dlm tu meleleh air liur lak!

Scenery