Wednesday, August 19, 2009

Nak Cepat

Ish! Muffin ke... cupcake ke... ntah le. Ni kes nak cepat punya hal. Anak2 ibu nih kalo nak minta ibu buatkan apa2... kalo boleh nak ada depan mata sat2 tu jugak! emm... alahai anak omak!

Ibu pon mengalahkan lipas kudung, cuba gak ar nak tunaikan permintaan anak2, huhuhu.... jadi la Kek Comei nih! Tak sempat dah nak putar adunan kasik kembang bagai tu! Trus kacau camtu je & bakar, tu pasal ar... nak kata muffin pon idak nak kata cc pon idak! hehehe... hentam saja la labu, asalkan anak2 sukak!

7 comments:

c-idah said...

alahai..
cpmelnye cc tu kak fa'e..

MamaFaMi said...

Lenkali kena cari satu Doremonlah.. nak apa je, leh terus seluk dalam poket dia... hehehe

ain said...

comeinyaaaaa...!!!! musti sedap. bestnya jd anak fae ni ekh, mintak apa ngan mummy semuanya dapat jam2 tu gak.hehe

eynda said...

Kek comei?? Memang comei :-)

geraugebang said...

cup kek ada mata lagi. kalau gerau makan mesti cungkil mata tu dulu. he he he.

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Scenery