Tuesday, August 11, 2009

Award

Arigatou ne akhis...anak sedara ibu yg sorang nih mmg bagus! ingat jugak acik dia yg jauh kat nippon nih! Tapi minta maap bebyk la akhis, acik bery2 lezi nak menjawab soklan tuh sume...so acik amik award je la yea...kikikiki....

Ibu nak panjangkan la award nih kat kekawan sume yg sudi dtg jengah kat blog ibu nih, jgn malu2 yea nak amik award kat atas tu...douzo....

10 comments:

Fiza Nordin said...

salam k fae...dgn lajunye kite datang nak amik award yg diberikan heheheee terima kasih yek kak...

esok kite publish sbb arini punye dah schedule auto publish.full dah...

dotblogspotdotkom said...

huhuhu... TQ...dah lama tak dapat award nih....

Ms AiReEn MoHd said...

sakam kak fae arigatou akak fae...eryn amik bawak balik mesia skang gak...

CikMin said...

salam fae...award ni cikmin dah dpt kt rumah org atas tu haaa...hiks...tp cikmin aka tetap amik gak ni..terima kaseh bebanyak ye fae...

ain said...

mcm tgh musim award gitu!!! toce..toce...

c-idah said...

mekasih awardnye kak!!!!

blogresipi said...

Salam Kak Fae... kite dah amek dah award cute tue... mekacih. kite letak kat CANDIES tau. Arigato :)

Rinna said...

Waduh2.. TQ very much..Dah lama tak dapat award..nie.. Rin ambik yer.... :)

Soda Hikari said...

salam kak, uyoo dapat awrd la, arigatou kak.. hehe... bak kat afelix af tuh, susah2 ajer..

Ahliahnizam said...

Kak Fae ... maceh ekkk. Cayanggg akak, hiksss ;)

Scenery