Monday, August 3, 2009

Pagi

Selamat pagi.... ish dah tghr la ibu oi.... hahaha, sebenornye x tau nak letak n3 apa & x tau gak nak celoteh apa! Nak ngomel x de sesapa la pulak kat umah nie! Along gi swimming kat gakko, alang & acik pulak mula sekolah seminggu, acu apa lagi dah xde abang n kakak...dia pon zzzzz la...

Ibu nak makan Tuna & Mushroom Spaghetti yang masih berbaki sepinggan lagi nih... Jemput semua....

6 comments:

ain said...

wah samalah kita ari ni fae. akak pun buat spageti gak. langsai dahhhh!!!

c-idah said...

xpernah makan spagetiyang diwat sendiri..

makan spageti beli jek
kt pizza hut..

akk nie memang pandai memasak

Fa'e said...

kak ain - eh! ye ke, kite serupa lah arini yea...hehehe

idah - akak x pandai masak pon idah! tp dah terpaksa dok kat perantauan nie...nak tak nak kena buat jugak! kalo idah kat tmpt akak pon mesti sama gak!

blogresipi said...

Best pulak mkn tuna spaghetti nie Kak Fae... kite selalu beli je tuna pasta yg dah siap dlm paket tu.. masuk microwave je senang.hehe

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Scenery