Thursday, August 13, 2009

Summer Holiday

Bz skit ar 2-3ari nie....dok sedia segala makneka brg2 keperluan sekeluarga....insyaAllah 3ari ibu sekeluarga xde kat umah le....yahooo....nak gi holiday!

Bukannya nak gi jauh mana pon! sebelah negeri je! hehehe...tp jadik la sekurangnya mr hb nak jugak bawa gi holiday...ye tak!

Emm... dlm ibu dok bz2 nih! mr hb nak makan nasi berani la pulak! (ish! nape xsuruh buat nasi penakut je! hehe).... Nak tak nak kena gak buatkan... ye ar, kot2 nnt ditarik balik holiday package tu.... uwwwaaaa.... putih mata itamku... kikikiki...

Oklah, jom intai jap kat dapur ibu...ada apa yg leh dimakan yea.... Ni je ar yg sempat ibu masak, Nasi Briani Special, Ayam Masak Merah Madu, Ayam Goreng Madu & Jelatah.

2 comments:

ain said...

amboi diaaaa...dlm sibuk2 packing nk gi holiday pun, masih sempat masak ns beriani mati nih.hihihi

blogresipi said...

Wah wah.. kemain pakej sebelom holiday neh kak... tu baru nak g cuti 3 hari.. kalo lagi lame, lagi besar la kot pakej nye.hehehe

Scenery