Thursday, August 13, 2009

Permintaan Lagi

Adoyai....ni ada permintaan dari anak2 ibu pulak! Sib baik masih ada roti, lagi pulak mmg nak abiskan stok sblm gi holiday esok. Jadik la Puding Roti Berkrim untuk minum petang deyrang...

Tak sempat abis penat lagi nih, dah kena masuk dapur lagi...nih jap lagi dah nak siap2 masukkan baju2 kat dlm beg lak! mcm ni la kalo nak gi jejln dengan anak ramai...kekadang tu, ibu rasa baik xyah gi holiday, dok je holiday kat umah lagi bagus! uwwaaa....letihnye! belum gi holiday dah terasa letih! nnt bila balik, lagi terasa letih yg berganda2....huhuhu.

pssst...malam ada tamu jauh, dtg dr chiba (keluarga kak ani/abg razali & keluarga su/abu). Maaflah layanan xseberapa, al maklum nak masak makan pon, stok dah abis, nak gi holiday lah katakan...menu tghr pon dah langsai tghr tu jugak! So, masak ala kadar je la... (minta maaf bebyk la kak ani & su yea...jgn serik & malu2 nak dtg lagi tau...cuma kena bgtau awal2 takut jd kes mcm ni lagi...hehehe)

7 comments:

ain said...

bestnya puding roti berkrim tuuu!!! request hantar umah sepiring, boleh ke..?hihi

betullah fae..nak gi holiday sibuk packing, balik holiday lg sibuk, nak unpack, pas tu kijekan dirty laundry, pas tu kms balik brg2. adoiii...keseronokan gi holiday boleh terbang melayang!

blogresipi said...

Syoknye nak pegi holiday ye kak... balik nanti penat nak kena membasuh segala la kot.. hehe... tak rehat jugak la ibu neh ha... :)
psst, nak puding roti tu dua ketul.. tak makan lg ni kak...

ikiqzana said...

nmpak mavelouss la puding roti ni.. pandai sis masak..

c-idah said...

nk itut.....

menu akk nie memang sodap2 tau!!

MamaFaMi said...

Tak apalah Fa'e... kalau diorang mintak, dan diorang habiskan... worth baking. Tapi kalau dah suruh buat, tak dimakan, itu baru dia mama dia keluar taring nanti! Hahhaa...

umi_e said...

tengok puding roti tu...rasa macam nak buat je sebab lama sungguh dapur tak berasap...

* bulan puasa kot baru buat...

Yati-M said...

sos dia buat kita terliur..

Scenery