Friday, July 31, 2009

Tikus Baiki Labu

Kali nie ibu saje nak mencuba... dgn erti kate len nak memandai olahkan resipi.

Kekononnye nak wat rich choco muffin....hah ko, tak perasan la plak yg chocolate tu pure choco...sekali memandai nak olahkan resipi yg dah sedia elok tu, alamatnya cam tikus baiki labu la.... last2 terpahit la skit muffin ibu nih.... sib bek abih jugak!

Hahaha... jom la kite minum petang dulu yea ngan Rich Choco Muffin ku ini....Sampaikan dah nak kaler itam hah!

3 comments:

blogresipi said...

Cekelat terlebih ek kak.. takpe lah asal habis... kalo tak habis akak pos je kat kite.. kite tak reti nak memuffin muffin bagai nie.hehehe

Fa'e said...

aah la ijan, dah la terlbh...kekonon nak wat rich choco la sekali tgk cekelat tu yg piornye...emm, nak wat camne...dah jadikpon! hahah nasib baik abih gak dek anak2 kak fae nih!

c-idah said...

warnanye hitam pekat melekat
menawan la kak...

Scenery