Tuesday, August 25, 2009

Layan...

Hari sebelum tu.... xmakan nasi. Jadi semalam alang minta buatkan makanan yg dia nak, ibu layan je la... Tak nak alang kecik ati...

Nasib baik la menda mudah je yang alang demand! Kalo tak, mau poning kepala ibu dia nih! Mana ngan projek raya tak siap2 lagi nie... huwaaaa.... letihnye!

Menu berbuka semalam, sebenornye simple & sekejap je pon nak siapkan... hehehe. Bebola Kentang, Udang Goreng Berempah, Sup Makaroni Telur & dessert ngan Fruit Pie @ Tart Limau.

Bebola Kentang nie permintaan along. Kena layan gak, nnt kot along lak yg kecik ati.... ibu watkan apa yang alang minta jer! So, kena la layan kedua2nya... Sib baik acik & acu xpandai nak demand lagi... & mr hb x minta makanan febret dia pulak! huhuhu.... mau poning ibu nak ikut sorang2 punya kehendak!

Udang goreng berempah nih... men ngan anak2 ibu, deyrang ratah camtu jer... emm... makan nasi ngan sup makaroni telur je jawabnyer.... grrrrr!

Hah! nie la makanan yang alang minta, sup makaroni telur & fruit pie@tart limau. Simple je lauk yang alang nak makan tapi yang penting nak ada nasi.... makan ngan sup makaroni telur nih pon jadik la... tihihi....

3 comments:

ain said...

amboiii....macam2 tu..sedap2 pulak!!
bestnyaa!!

blogresipi said...

Kite sama ngan alang la.. kena gak ade nasik.takleh miss..heheh... psst, projek raya ape kak fae? menjahit jgk ke?

Fa'e said...

ain - xde yg mcm2 pon...biase je. tekak owg pose nih! ntah la rasa apa...hehehe

ijan - xpe, ijan xleh tinggal nasik bersebab kan? hehhe...

aah ijan, projek raya ape lagi kalo bukan menjahit....uwwaa...kena lah jahit sendirik baju raya! kat cni mana ada jual...jinbei & yukata tu ada laaa....

Scenery