Monday, February 1, 2010

Tomeinye... berchenta ibu

Tomyam Jernih

Sotong Kunyit

Minggu lepas mr hb bawa balik sotong yang alahai.... tomei2nye.... berchenta ibu nak buang segala mak neka tulang & dakwatnye tu.... dah tu bukannye skit! banyak lak tu... mau dekat 2jam gak laa ibu dok bertegang urat kaki ni berdiri kat depan sinki tu!

Dah sakit tumit kaki dok berdiri, mau masak pon nak cepat je... at last menu yang sempoi je la ibu hidangkan... Hihihi... nie menu semalam la....

Sejuk2 nie, hirup tomyam panas2 sedap kan.... Ibu pon buat la tomyam jernih, bak kata Ika "Clear Tomyam" hihihi.... sowi la Ika, k fae curi nama tomyam ika jap! Sebenornye, kes nak jimat tomyam paste tu.... so letak skit je la! janji ada rasa tomyam tu dah kira ok la kot....

1 comment:

blogresipi.com said...

ohohoh memang berchenta la nak siang sotong kiut miut tuh.ehehehe.. kecik cinonet jer semua..keturunan kicik2 belaka... :D

Scenery