Friday, February 26, 2010

Main tangkap muat je...

Nasi Lemak Sambal Bilis

Hah... nie pon menu lepas gak! Sarapan hari apa ekk!! Hari selasa kot.... Itu la padahnya men simpan je kat folder, malas nak publish!

Kali nih buat nasi lemak mmg sempoi betol... main tangkap muat je! Tak cukup bahan... sebabnya minggu nie x pi bersoping, jadi apa yang ada dalam esbok tu je la yang dimasak! Sampaikan sayur mayur pon dh xde.... sib baik la anak2 xmakan sayur bagai tu, kalo beli sayur pon utk ibu & mr hb je!

*** Kalo mil tgk... mau geleng kepala! hahaha... ish! tak ghupa nasi lemak pon! tak menarik langsung! dengan timunnye xde... dah tu x sesuwai digandingkan ngan sosej!!!! jawab menantunye... Nasi lemak barat la mak...

4 comments:

openid said...

Salam Kak Fae,
Nasi lemak barat ye kak.. hebat..sebelum ni dengar nasi lemak antarabangsa aje.hehehe

Ijan

indahhouse said...

salam kak fae,
salam maulidrrasul,kak.
cantik kak fae hidang nasi tu.
saya berkenan ngan mee bakso.

MamaFaMi said...

Yang tangkap muat tu ler kenkadang yang lagi sedap! Macam-macam adaaaa....

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Fae,
Barat pun barat lah...janji ns lemak ngan sosej pon sodapppppppp.....

Scenery