Wednesday, February 3, 2010

Nak buat lain jadik lain

Puding Jagung

Kueh owang malas.... hahaha! Mulanye tu kuarkan sweet corn nie nak buat kek! (ada resipi baru... nak cuba la kekononnye!). Sekali tu jenguk kat tokei... alahai dh nak masuk waktu solat la.... Tak sompat nih nak buat segala kek bagai tu.... jap lagi mr hb dah nak balik makan tengahari sebelum gi JK!

Emmm.... len kali je la buat kek jagung tu! Tapi dh alang2 kuarkan sweet corn nie, buat je la Puding Jagung, sekejap je buatnye.... boleh jugak buat makan petang nnt bila anak2 balik skool. Hah! ni la keje owg malas... nak buat lain jadik lain...

3 comments:

ain said...

kalau ain, dah masuk balik dlm freezer sweet corn tu.hehe

Sue @ Nenie said...

Ha ha ha...
Kak Ain..Kita serupaaaaaaaa.....

♥LOVE2COOK♥ said...

Love pun suka puding jagung! :) nakkkk...lembik pun takpe, keras pun takpe...kekeke ;)

Scenery