Friday, February 12, 2010

Barang jualan licin...

Hahaha.... bisnes dah laku la... laku kat anak2 ibu la... deyrang yang sapu licin jualan ibu sume tu! Tak balik modal langsung kalo bisnes camni! kihkihkih...

Emmm... tu la ibu cakap, camne nak bisnes! Tak sompat nak iklankan, barang jualan dah licin awal2....

Choco Roll Cake

Masa dok makan tu, mr hb saje je perangatkan ibu... katanya, "ish! kalo bisnes betol, mau laku nie... kalah roll cake yang jual kat luar tu...". hahahaha... ada2 ja la darling kun nie! Saja nak kembangkan ibu yang dok sedia kembang & rendang dah nie...(gumok la tu...asik dok makan kek je!).

Vanila Roll Cake

Tapi mmg lembut gilos roll cake nie... sekali ngadap je licin.... dapat resipi ni kat kertas iklan je! Senang & cepat je nak buat, bahan2 pon x byk mende.... Dah banyak kali gak la ibu buat, tapi kali nie saja nak promote skit! Baru hari senin lepas ibu buat, nie anak2 minta buat lagi... Resipi leh la tengok kat Sini, inti kat dalam tu leh letak je inti apa2 pon!

3 comments:

openid said...

Bukan kes nak perangat tu kak Fae..memang cantik lah kek tue... tah tah laling akak nak akak buat lagi kot. heheh :D

ijan

♥LOVE2COOK♥ said...

Haiyo, sedapnya rolls tu kak!!! Dah abis pulakkk! :(

indahhouse said...

salam kak fae,
bagus tu buat jualan,kak. logonya pun cantik. halal brand :)

Scenery