Friday, February 19, 2010

Bhs melayu punye citer

Nak celoteh apa ekk... kekontangan idea la... dah 2 ari xde posting, tu pasal nak wat n3 nie jugak walopon xtau nak citer apa.... arini dh jumaat, esok sabtu, lusa ahad... ok lepas tu sambung sendiri lah yea... hehehe... ni al kisahnye dok ngajar anak2 ibu bhs melayu... (kahkahkah... bhs melayu ibu pon xbape nak betol!).

Anak2 masih x ingat lagi hari isnin selasa rabu tu sume.... camne ekk??? Kalo sebut hari isnin, deyrang mesti tanya hari isnin tu hari apa ibu? hari selasa tu hari apa ibu??? .... aduss, susah la camni!!! Tak bape bulan je dah nak balik msia.... huhuhu.... mau poning kopalo tahap gaban cikgu yg nak ngajo anok2 ibu nnt! Sape2 cikgu cikgi kat luar sana tu... minta ampun byk2 yea... hehehe! Takpe, nnt cikgu yg dpt murid anak ibu, ibu kasik omiyage skit! ibu tau camne susah nak ngajo anak2 ibu nih! hahaha....

Omiyagenye... tak len tak bukan... Kek Pisang kat atas tuuuu.... hihihihi. Ok tak? Cam tak ok je! Yea ar... dah licin pon, semalam punye kek daaaa....

Kek tu kejap je licin kat anak2.... ibu campur cekelat skit! tu yang laju je! Ntah apa mimpi la ibu ni, 2 -3 hari nie asik nak membaking je kejenye.... (tu mai mood rajin la... tapi skit je tau rajinnya tu! rasanya esok lusa, cair la balik! hehehe). Aduhai... citer ibu pon dah caca marba.... ni la jadiknya kalo dh tak tau nak citer apa tapi nak jugak bercerita....

3 comments:

openid said...

Salam Kak Fae,
tengah menjadi cikgu la sekarang ni ek... hehehe... diorang mesti dah fasih cakap jepun semua. :)
Ijan

CIK NANA said...

Salam kenal.. :)

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Fa'e
Lamanya tak datang jenguk² kat sini...tgk, berderet² dah hidangan lazat² terlepas...
Ooooo...kakak dah nak balik Msia yaaa...?

Scenery