Friday, July 31, 2009

Mendung

Cuaca mendung je kat luar tu... x le terasa panas sgt! Sedap nih kalo nak layan mata, hehehe...

Tambah2 lak baru je pekena Nasi Ayam Putih @ Nasi Ayam Hainan.

Hah! Sebenornya ibu selalu gak buat nasi ayam nie...(kes malas nak menggoreng ayam) tapi ibu sebut nasi ayam putih je... Skrg nie baru tau qhopanya panggil nasi ayam hainan (ni pon dpt tau dr cik ros kite tu...arigatou ros)

Jemputlah makan yea sume... ibu nak melayan mata jap! hahaha....(tgk citer kat TV3 ar....)

7 comments:

ain said...

this is the origional nasi ayam. Tapi now ni nasi ayam berlaukkan ayam yg digoreng. akak lebih suka yg di perap kemudian di goreng.lg sedap kot.

Yanti Suhaini Binti Ibrahim said...

rajinnya lah Kak Fae ni.. tapi yelah, dok sana, nak tak nak kena memasak juga kan? Tapi Kak Fae ni rajin sungguh masak macam2.. Kalau Aini dok sana tak taulah camana :P

Fiza Nordin said...

ish sedapnye nasi ayam.lame gak tak masak nasi ayam ni.tp klu sy masak,ayam tu mesti sy goreng.klu x goreng rase mcm lain macam lak hahaa...tp nnt nak jugak try camni...

blogresipi said...

Bestnye nasik ayam hainan kak Fae nie... yg nie tak payah goreng ye kak.. kureng sikit kolestrol..heehhe

Fa'e said...

kak ain - saye pon mmg suke yg diperap & goreng tp nih kes malas...hahaha

aini - dok negara owg, camni la...kalo aini pon rasanya sama gak! kat tmpt kite leh gi beli je.
tu pasal kuar blog akak nih sbg kenangan dok masak kat negara owg! rasanya nnt kalo dah balik msia, x rajin dah nak masak bagai nih! bz ngan keje ngan anak2...emm...wallahualam.

fiza - aah, saya pon sama gak! yg nih cara mudah, xyah penat menggoreng...

ijan - hehe, sebenornye bukan nak kurangkan kolestrol tp kak fae yg malas nak goreng...hahaha! tp cuba je ijan, sedap gak nsi ayam hainan nih!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Unknown said...

AV 無碼 a片免費看 自拍貼圖 伊莉 成人聊天室 成人電影 微風論壇 成人文學 成人貼圖區 成人網站 一葉情貼圖片區 色情漫畫 言情小說 色情影片 色情 成人影城 080視訊聊天室 a片 A漫 h漫 麗的色遊戲 AV女優 SEX 85cc免費影片 ut聊天室 聊天室 情色小說 成人 做愛 18成人 嘟嘟成人網 aio交友愛情館 情色文學 色情小說 情色 色情網站 A片下載 成人影片 成人圖片 成人文章 成人小說 成人漫畫 視訊聊天室 性愛 情色遊戲 情色網 性愛自拍 美女寫真 亂倫 免費視訊聊天 免費影片 免費a片 女優 偷拍 SEX avdvd 自拍 走光 正妹牆

Scenery