Friday, July 10, 2009

Takekoputa

Hehehe...pinjam 'takekoputa' doraemon jap! Menjelajah dari satu tempat ke satu tempat...balik maresya makan nasi lemak, ni nak pi italy pulak! nak pi cari pizza....

Hah! dah jumpa pon pizza! Tapi pizza nie x menarik ar....kosonggg je. Nak wat camne, anak2 ibu x suke pizza yg ada kaler midori gitu! Kena la ibu carikkan pizza yg simple jea...hehehe! Jadik la, leh gak wat makan petang! Jom makan Kani Sausage Pizza...

2 comments:

blogresipi said...

Camano akak buat sampai gebu gelembung2 kat tepi tue? kite pernah buat tp melepek jer. hehe

Fa'e said...

ijan - mcm biasa je, cuma yg bhgn tepi tu akak gulung asing ngan sausage then tepek je kat keliling pizza tu...so, jadik la cmtu...alhamdulillah, setakat nie xpenah la pulak nak melepek pizza tu!...

Scenery