Thursday, July 23, 2009

Petang Yang Damai...

Ari ni ibu x larat nak berpantun dah laa...poning nak pikior! hehehe... Jom jemput sume, kite makan skit di petang yang damai nih ngan Bubur Kacang Hello Kitty. (Hehehe... Hello Kitty baik ati kasik pinjamkan mangkuk susu dia...tu pasal kena letak nama dia skali)

5 comments:

mimieloma said...

amboiiiiiiiii mntang2 lah taruk dlm mngkuk 'hello kitty'.bubur kacang pn taruk nama hello kitty ye....hahaha...bijak2

din_kita said...

aik...branded abis bubur kacang tu...kalau ada Bubur kacang doraemon okey gak...

blogresipi said...

Bubur kacang hello kitty pun menarik jugak... cute2 gitu cepat jer habes semangkuk tu kak..heheh

Fa'e said...

mimieloma - kak mimie, biasa la....sapi punya susu lembu dpt nama! hahaha...

din kita - sesekali, musti nak branded gak! baru ada klas gitu...

ijan - hehehe! betul tu ijan, letak dlm bekas tu, baru anak2 nak makan...huhuhu

::@FiQ said...

cedapnyer!!

Scenery