Thursday, December 31, 2009

Abah Tak Lupa...

Alhamdulillah, minggu lepas mr hb kuar jemaah kat masjid anjyou berkesempatan juga memborong serba sikit barang dapur. Dan abah x lupanya faberet anak2... "instant tortilla".

Dari ari abah deyrang bawa balik lagi dok suruh ibu buat... tapi al maklum je la... ibu deyrang nih! hehehe... hah! pagi nie baru berkesempatan buatkan Tuna Tortilla Roll ....

Ingatkan nak buat inti daging, tup2 bangun pagi tengok, alahai lupa pulak nak kuarkan daging yg dok keras kedong lagi dlm esbok tu! emmm... pakai buat tuna je la. Tapi main ngan anak2 ibu, depa x kisah, belasah je asalkan x pedas! dah mmg faberet deyrang, ibu pon ikut citarasa deyrang laa... emm.... licin.... kejap je! kita yg dok masak tu lama lagi dr depa yang makan! hehehe... (suke tgk anak2 ibu makan... tapi alahai, kekadang rasa malu pulak! gelojoh semcm... mcm la ibu depa x buat masak makan! ~ hehehe... telatah anak2)

8 comments:

LOVE2COOK said...

Love tumpang brekpas kat sini..boleh??? hehehe...akak mmg rajin! ;)

ain said...

sedap tuu!!! ain pernah mkn kat pizza hut.hehe

Gee said...

salam fae,

makanan kat cni sedap2 belaka lah. selamat tahun baru 2010. semoga kita semua mendapat keberkatan Allah SWT.

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...rajin kak sue.....selamat tahun baru....

eynda said...

Terliur tengok tortilla tu...

Happy New Year sis!! :-)

E-na Zarina said...

ibunya masak sedap tu yg cepat habus hi hi hi nway mmg nmpak sedap pun! hepy new year sis...

blogresipi.com said...

Salam Kak Fae,
Selamat tahun baru... semoga akak dan keluarga sentiasa sihat dan mendapat rahmat dari-Nya... lewat sikit kite wish maklumla jauh nk datang.. snowing pula tu.hehehe

indahhouse said...

Salam kak fae.
saya pun tumpang seronok kak. ;)
suka tengok tuna tortilla roll tu

Scenery