Thursday, March 11, 2010

Salam semua....

Salam semua.... alhamdulillah hari nie ibu dah sihat berkat doa dari kekawan, dan blh dtg makan angin kat rumah persinggahan di alam maya nie dah....

Cuma ari ni sambung demam kat acu la pulak! Asik merengek je.... dah tu asal minum susu je, kuar balik! Aduss... poning ibu, dah la baru je baik domam & baju pulak menimbun minta dicuci... maklum la minggu nie hujan tak renti2! Maid ibu yang satu tu rehat betoi seminggu nih! hehehe... takpe biar dia rehat betol2 nnt bila cuaca dh ok, kita kerah dia buat keje lebey skit! hohoho.....

Dah 2-3 hari ibu xmasak apa2 kat anak2 ibu, sumenye mr hb yang buatkan... thanks abg, dalam dok bz ngan conference la... paper nak kena submit la... journal la... dan segala bagai tu... abg masih sempat luangkan masa ngan famili. Mau taknya, chef jyutaku 2-104 dah collapse la pulok!! hihihi....

Semalam, ibu dah boleh bangun dari 'pembaringan'.... sempat la jugak ibu buatkan Jelly Coklat nie untuk anak2... sonang je... jelly instant la katakan! Cuma tambah air, susu & gula je.... hahaha, senangkan...kan...kan...

4 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...semoga sihat2 semuanya....sedapnya...

Am-flora said...

Baik dari demam, terus makan jelly cekelat.., sedapnya!!! pasti brselera kan fae?

ain said...

Alhamdulillah fae dah okay. tp sian pulak acu yg demam. x pe lah, semoga acu cpt sembuh!!!

sempat lg tu buat jelly!!!

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Kak, hope Acu is doing better now...:)

That dessert looks simply tempting!

Scenery