Thursday, March 4, 2010

Bom dah meletup!

Salam khamis semua....

Tolong...tolong... bom dah meletup kat toyohashi! Ibu sekeluarga memerlukan bantuan kecemasan...! Tetiba ada heli berlegar2 diruang udara & dah jatuhkan bungkusan betul2 depan pintu umah ibu (bungkusan kecemasan!) Dan.... isi kat dalam bungkusan tu...

Hahaha.... bungkusan kecemasan tu datang jauh dari.... bumi sakura gak! Dari mana lagi ... dari Kanazawa la.... Terima kasih bebanyak kat adik kita sorang nun Hana yang sangat prihatin ngan kekurangan barang keperluan opis ibu. hehehe...

Sungguh riang gumbira ibu bila buka je bungkusan tu... kuar senapang mata 3! Jangan ketawa ekk kekawan sume... hihihi. Ibu punya la dok mencari kat cni... 2-3 kedai kuar masuk tak jugak ketemu sama itu senapang! Ish.. ibu terlepas pandang kot! Kalo pegi kedai tu.. tmpt brg2 plastik tu la ibu serbu dulu tp xde gak! Ish... dah dekat nak balik msia, benda alah tu tak juga ketemu... Jeles tgk kekawan sume pakat dok pakai! Ikutkan barang tu dari nippon tp nape susah bebenor nak dpt!

Agaknya penduduk kat toyohashi ni xsuke pakai senapang mata 3 tu kot! Deyrang lebih suke pakai bom je...lagi senangkan...

Alhamdulillah dpt dari Hana... sekali 3 pulak tu! Boleh la buat letak sos & mayonis yang 2 tu... & 1 lagi tu boleh la wat projek menjala... hahaha... ketinggalan betol la ibu nih!

Apa2 pon terima kasih kat Hana yang susah payah antokan barang2 tu sume. Terharu sesangat!

5 comments:

Kak Rose said...

beruntung dapat kawan2 cyber yang prihatin ni kan... x de ke sesapa nak anto barang opis kak rose yang dah kehabisan ni????

hana said...

yeaaa dah meletops! hangus tak?? kekekeke... sesama kasih kak!

Am-flora said...

wah.. lepas ni, menjala lah bebnyk tau fae..!

openid said...

Wah sarang roti jala.. akak menjala jemput kite makan taww! heheh

ijan

FiDa@aMiDa said...

salam kak fae

wah lepas ni projec menjala roti lah kak fae heheheh fida pon ada jumpa kat kedai daiso sini ada gak rembat sebotol senang keje buat roti jala guna ni tak comot2 hehehe

Scenery