Thursday, January 7, 2010

Tak Tau....

Teringatkan anak2 ibu, petang2 camni mesti laponye laaa.... sian pulak kalo x buat makan apa kat deyrang! Ibu pon kerah la maid ibu tu soh buat keje skit!

Cik BM tu pon buat la keje yg disuruh.... cadang mulanye tu nak buat roti cicah ngan mushroom soup... tetiba tak tau camne leh tertukau pikiran pulak! keskeskes... (cakap je la ibu malas sebenornye! hihihi....)

Maka jadik la roti berhiaskan mix choco krim je.... mekup artisnye x len x bukan si anak sulong ibu tu.... along ar sape lagi.... dia la yang dok sibuk2 nak letak krim tu sume! abis comot model2 ibu tu... terpaksa la ibu tacap apa2 yg patut....

Tak kisah la... comot pon comot la, janji deyrang hepi... & suke ibu walopon x sempat nak merasa... licin kat depa je!

5 comments:

ain said...

comelnya roti tuuu!!! hiasannya pun nmpak cantik, mana ada comot2. so natural!!!mesti sedap!!!

♥LOVE2COOK♥ said...

Whoaaa...nice deco! ;)

salamdariborneo said...

kak fae.....cantik topping roti tu.saya belum pernah meroti lagik,nak kena cari che 'mahmood' juga nih...

indahhouse said...

Salam kak,
Main deco-deco ngan anak lagi? Bestnye...! Cantik! asalkan anak suka,kan, kak?

blogresipi.com said...

Aik, ibu tak sempat rasa? ciannye..kena buat banyak lagi la tu kak fae... kite pun nak gak.. biar along hias letak krim tu jugak tau :D

Scenery