Wednesday, January 6, 2010

Tak Cukup Bahan

Teringin nak makan soto... buka esbok, jenguk pi jenguk mai.... ada tak bahan2 nya ni? Ahhh.... rasa cam tak cukup bahan je! Hentam saje la, asalkan ada rasa & rupa soto skit2 jadikla...kihkihkih.

Soto Nasi Impit

Itu la ibu.... kalo dah tingin, hentam saje la apa yang ada! Dah siap, bagi mr hb cuba try test tengok! Jeling2 gak kalo ada komen apa2.... emmm, nasib baik laju je cik abe makan, hehehe.... lapar agaknye sejuk2 nie... tu pasal x komen apa! Ok la tu agaknye....

4 comments:

POSH76 said...

salam sedapnyer dah ler tgh lapo ni huhu

iu rf said...

jalan2 tgk soto kak fae ni aaaa..... dapnye..yum..yum..

blogresipi.com said...

ok dah tu kak fae..macam2 dah ade dalam mangkuk tue... kalau bagi kite pun laju gak kite makan tau :)

indahhouse said...

Salam kak fae,
Saya pun cenggitu, kak. Mane yg ada, seme ditaram masuk dlm periuk. Tak kesah, janji rasa dan rupanya tak jauh sgt. kikih

Scenery