Monday, November 9, 2009

Udang !!!

Anak2 bentou simple je ari nie... Ibu cuma buatkan Fillet & Mashed Potato + Sweet Raisin Bun. Roti tu pun, ibu sempat la sembunyikan 2-3 keping untuk deyrang bawa bentou! Kalau tak... emmm... mmg licin la!

Kat umah k ummi ada Udang Cili Madu 3.... wuish! terliur nengok... tapi kat cni ibu cuma sempat wat Udang Gulai Isteri 1 je la... (udang kawin ngan ubi kentang je...x sompat nak bermadu dah!) kihkihkih....

Kat umah nie... mmg kerap masak lauk2 berudang je la... tiap minggu mesti ada je lauk udangnyee... xleh tinggai udang... apa2 pon mesti nak ada udang! sebab pe ekk!!! ntah laa....

4 comments:

ain said...

sedapnya udang tu. ain nak masak udang gak, tp pikir sape lah yg nk makan, jd terbantut pulak hasrat tu. lain kali je le.hehe

Cikgu Adham said...

salam...
sungguh seronok tgk mknan2 dlm ni heh heh.. saya tgk2 je.. setakat ni x pernah lg cuba makanan ala2 jepun

E-na Zarina said...

sebab suka udang la tu kak...hubby e-na pn suka sgt udang, mmg x pernah putus dlm fridge tu..

blogresipi said...

Udang isteri satu pun ade ye kak.. ingat udang tuh sume bujang-bujang.hehehe

Scenery