Wednesday, November 18, 2009

Episod Cinta

Dah masuk musim sejuk nie... maka bermula episod cinta kat dlm umah ibu! hahaha... jgn salah tafsir lak yea...

Mcm biasa, sejuk2 nie mcm2 penyakit dtg menyapa kat anak2. Bukan kata anak2 je... sekali ibu pon terkena tempias gak! Ada yg demam, ada yg batuk, ada yg selsema... ibu pula kena penyakit sakit pale tak cukup zzzzz....

Semalam acu nye turn... batuk2 + selsema. Dalam kol 3 pagi, acu dok merengek ngan batuk2 minta susu. Ibu ngan mata layu2 nie pon bangun la wat susu. Elok abis je susu sebotol, acu batuk sekali je... dan....... (paham2 je la kejadian seterusnye...) Adus, ibu trus celik biji mata nih! hah, amik ko ibu! Bertambah la keje ibu pepagi buta nie...hehehe! itu la episod cinta ibu ngan anak2...

Ketayap @ Kueh Dadar

Mata dah cerah la lepas selesai keje2 tu sume...emm...dah x leh tido la pulak! Sementara nak nunggu subuh, ibu pon terlebih rajin la melenggang kat dapur. Dapat la bersarapan ngan Ketayap Ijau tu pagi tadi... Mr hb siap perli..." aik, awalnye wat kueh ari ni... " .

3 comments:

ain said...

ain pun risau klu honey batuk2 nan selsema. selalunya pas minum susu je, mula le muntah dan selalunya tgh2 mlm pulak tu!!! adoiiii..mmg tensen!!

Fiza Nordin said...

itulah yg bercintanye klu anak2 batuk ni,kan k fae...muntah...adeh....tp nak wat camne...kene gak la hadapi tak kire masa dan waktu...tgh tido pun otomatik celik bijik mate!

blogresipi said...

Alahai.. hopefully si keciik cepat baik ye.. cian nye batuk-batuk pulakk.

Scenery