Tuesday, November 10, 2009

Mimpi ke...?

Tangan nie tetiba je trus capai kacang ijau balance skit lagi kat dlm esbok tu & trus je rebus tanpa pikior apa yg nak dimasak! ish...ish...ish...mcm owg kena pukau je gayanye ibu nih! nauzubillah....

Dah bunyi je pressure cooker tu... cehh...cehh...cehh... emmm... baru la ibu tesedar , eh! nak wat apa ekk ngan kacang ijau tu! hahaha...ibu nie bermimpi la pulak!

Kacang dah lembut elok tu... wat bubur kacang je la. ish... tak nak ar, jelak! asik2 bubur kacang je kejenye. Emm... lama tak makan Kueh Kasturi @ Kueh Kacang... sedap gak kan...!

Kueh Kasturi @ Kueh Kacang

Dah siap semua... cedeynye... ibu & mr hb je yg dok perabih! anak2 x bape suke! nape ntah, kalo bubur kacang tu makan je.... mai kat kueh kasturi nie, slow skit!

6 comments:

LOVE2COOK said...

Alamak Love suka sgt kuih nih!! nyum nyum!!! ;)

ain said...

lamanya tak mkn kuih kasturi ni!! rindu le pulak!! bak sikit!!

CikMin said...

wah..dasat ni kak fae...sambey mcm kena pukau pun leh siap kueh tu kan...sedap tu...

blogresipi said...

Hehehe.. ade jugak bermimpi time masak ye kak.. mujur sempat tersedar sebelum kacang tue hangit ke... alau tak tak muncul la kuih kasturi ni..ehhee

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Scenery