Tuesday, October 6, 2009

Request Lagi

Alhamdulillah ibu sekeluarga dah kekenyangan makan berbuka tadi...

Petang tadi rancangnya nak masak gulai ayam je! Tetiba, mr hb balik minta buatkan nasi lemak la pulak.... emm, baik juga tak masak lagi... kalo tak sori lah yea cik abang sayang, tak dapek la den nak tunaikan request cik abang tu!

Dah minta nasi lemak... hahaha, lagi senang la keja ibu. Nasi lemak nie kalo kena padanan ngan sambal baru ada umph! Tak gitu cik senah? hehehe...

Ibu pon dengan senang lenangnya buat Sambal Tumis Ayam je la... nak kenakan ngan nasi lomak tu... n ada la pengikut2 lain yang setia mcm Ikan Bilis Goreng Ranggup, Telur Rebus & Timun. Dah ... siap Nasi Lomak Senang!

Ni ada satu permintaan lagi! Ni dari anak2 pulak! Deyrang nie kureng skit makan yg pedas2... so deyrang minta ibu buatkan Chiken Teriyaki. Leh tengok resipi kat sini.... Ibu dok berangan apa ntah, smpi nak terhanget ayam tu hah! Cik Piah oi, kalo owg x kawin lagi len citer... ni dah anak 4 dah ibu oi... dok berangan apa lagi???? hihihi....

Yang nie lak, sesaja la nak ada gak pelakon tambahan! tak dak seri la kalo tak dak pelakon tambahan kan... Ok, penutupnya ngan Mee Goreng Senang.

3 comments:

ain said...

mak aii...rajinnya faeeee!!!!

Ummi said...

Salam Fae....sedap2nya masak...rajin melayan hb tu..xpa, byk pahala..hehe

blogresipi said...

Akak, siapekah gerangan cik senah ngan cik piah iteww? hehehe

Scenery