Saturday, October 3, 2009

Roti Lagi....dan Lagi....

Dah mai petang tu...terasa lapar la pulak! Sambil dok bersantai tu mulut nie nak jugak mengunyah... Adola...

Ibu yang terasa malas2 rajin nie sesaja tanya anak2 ada yang nak makan tak? Emm... kalo tak tanya pon deyrang makan! Ni kan pula gatai mulut pi tanya! Apa lagi... mesti laju je ngangguknye tu! Si alang pula siap cakap "Ibu, wat ringo pan leh?".....

Alahai anak ibu sorang nie.... demand la pulak! Tapi ok gak wat apple bun, kebetulan epal pon dok ada 2biji lagi kat dlm esbok tu!

Tara... siap la Apple Bun ku itew... Leh juga buat santapan ibu sekeluarga sambil dok bersantai lepak2 depan tv...

Ni pulak kes malas tahap tepu dah! Jadi la Apple Roll Bun yang gedabak itew.... hahaha! ok la ibu oi.... gaya owg malas masak, camtu r.... janji abih doh roti tu.... tol tak! wakakaka....

1 comment:

blogresipi said...

Alahai kak Fae nie.. malas2 rajin pun siap buat roti apple lagik tue..gedabak pon gedabak la kak... janji sodap. Yg gemak2 kat bawah tue i likkee.. geram nak ngap!!!

Scenery