Thursday, May 14, 2009

Janji dah tertunai

Alhamdulillah...janji ibu pada anak ibu dah tertunai. Ibu buatkan Roti Pandan Sekaya Kebetulan ibu buat sekaya telur tapi... huhuhu cedih nie! Abah kata gudang gula pecah kot! Sekaya telur tu manis semanis2nya.... mula tu rasa cam tak manis so ibu pun tambah la gula lagik...tup2 dah masak, aduhai manisnya sekaya ibu, hehehe semanis tuannya la...hahaha!

Yang penting, anak2 ibu hepi dapat makan roti panas2 walopun sekayanya manis tapi bila dah makan ngan roti ok je..., baunye pon semerbak... bau pandan la katakan! Nak2 alang, bukan main hepi lagik senyum smpi ke telinga... sbbnya ibu dah tunaikan  permintaan dia...

2 comments:

lie_nurulz said...

sedapnya nampak roti pandan tu.

Fa'e said...

TQ...emm sedap...nurulz pon leh wat jugak! Tgk nurulz masak pon sedap2 gak...tingin akak tgk lepat labu tu! pos mai kat nihon skit! hahaha...

akak tingin gak nak masak yg guna daun2 pisang nie...tapi kat cni susah nak dapek daun pisangnye tu! kat sana musti senang kan...

Scenery