Thursday, May 7, 2009

Hujan Sepanjang Minggu

Baju yang nak dibasuh melonggok2...huhuhu. Anak ramai, camni laa....nak dibasuh, cuaca tak mengizinkan la plak! Hujan sepanjang minggu... Jadiknya masa ibu terlebih2 la pulak dari schedule harian...mau taknye, dah tak basuh baju makanya lipat baju pon idak laa....masapon terluang la.

Nak mengisi masa yg terluang tu & jugak nak mengisi perut yg berkeriut nyanyi lagu doraemon nie, ibu pon terlebih rajin la watkan Potato Bun.  Anak2 ibu balik skul nnt semestinya la lapoo, sekurangnya ada gak menda nak dingap dek anak2 ibu tu...

2 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

kaka fae....macam mane buat pateto bun tuh...mcm kat bakery shop lak...sedapnyer...

Fa'e said...

hehe..senang je dgn adanya bread maker! hah, eryn dah ade ke blom? kalo belom bek suh cik abe belikn...blh wat mcm2 jenis roti/bun utk cik abe mu....nak resepi, nnt akk kasik...cakap je...akk antar through offline msg ym....kay!

Scenery