Thursday, May 21, 2009

Bosan

Ahk! Alahai ibu oi! Asik2 makan kueh je...xde makan lauk & nasi ka? Bosan r ...kueh, kueh, kueh.... Hah... meh kita makan lauk & nasi lak!

Tapi ibu ni biasa la, kalo bab lauk emmm... xbape byk idea r... sbbnya anak2 ibu termasuk abah sekali lbh prefer ayam goreng je! Tu pasal ibu dah ter'tune' asik nak wat ayam goreng sampaikan xde idea nak masak lauk-pauk lain...hehehe...(alasan je tu, kata abah)

Ok la... jom kita makan len skit dr lauk ayam goreng tu! Ibu buatkan masak Kari Telur (ayam nyer telur gak! hahaha) & Ebi Furai. Tapi ebi furai tu yang licin dolu sbbnya anak2 ibu nie meratah je...cicah ngan cili sos. Nampaknye makan nasi berlaukkan kari telur je la...huhuhu....

6 comments:

lie_nurulz said...

heee..telo pun adik bradik ayam gak kan...kihkih!

+ akhis + said...

furai tu ap acik?

ain said...

ye lah fae...furai tu aper??udang goreng tepung ka???hehe

Fa'e said...

nurulz - hahaha...tu la pasal! pi mai pi mai, tang tu jugak. musti bertemakan "AYAM".....

akhis & ain - ebi furai = udang goreng. Nihongo sebut fry bunyinye 'furai'... kalo goreng tepung panggil 'tempura'... faham murid2....hahaha!

::@FiQ said...

iskkkiskkk
kot aku pon akan ratah dlu kak!!!!
sedapppppp

Luth Textile said...

sedapnyer...

Scenery