Tuesday, September 29, 2009

Masih Mood Raya

Ish! nak masak pon malas... masih dok terasa mood raya ni.... tapi nak tak nak kena gak masak, anak2 dah mula sekolah! alahai.... malasnya ibu....

Ni je la menu ibu sekeluarga dalam mood kemalasan ibu nih! hahaha... sampaikan anak2 pon dah mula cot-cet tanya " ni je ke ibu..." Alahai... mood rajin ibu tak datang lagi la...

Jemput yea kekawan semua... kita minum petang ngan Bubur Butir Nangka. (dah tak nampak cam butir nangka... nampak cam butir avocado lak... hahaha).

Lunch tadi ibu cuma makan simple ngan Ayam Goreng Berempah & Salad Mayo je....

2 comments:

dotblogspotdotkom said...

weh...tetiba perut pakcik nih pedih....
keje apa?... keje sebenar nye despes tahap dewa.....

keje tak sebenar.. CEO... audio system engineer.. apa lagi.. macam2 jawatan la..huhuhu tapi tu yg tak sebenar la..huhuhuhuhuhu

salam aidilfitri utk kamu sekeluarga...

ain said...

samalah ngan kita kat sini. masih bermalas malasan lg nak memasak. lg ler hubby x de ni..makin ler malasss!!hehe

Scenery