Monday, January 17, 2011

Bermulanya....

Okes....dh lama tak post masak memasak nie... Sebenornya ibu bukan la tak masak langsung ikutkan bz yg teramat tu! Masak jugak cuma tak la seaktif dolu2 masa kt nihon tu... (rindunyee....bila ingatkan nihon... bila la gamaknya ibu berkesempatan nak gi sana lagi!)

Masak tu mmg la masak kalo tak nak makan apa la ibu sefamili kan.... cuma xde masa yg sesuai nak masukkan kt cni....

Ni pon ntah bila punya masakan ntah, main sumbat je, hehehe... Nak ke blog nie pon dh tak mahir... sume dh lupe ar.... kahkahkah....teruknya ingatan ibu nie kan!

Masakan yg 1st tu kalo tak silap 'Nasi Putih + Sup Daging' and yg 2nd tu pulak 'Nasi Kuning +Sambal Tumis Daging + Ayam Goreng Tepung'.

3 comments:

RiShaZalia said...

salam... akak bz ke? do take care ye :)

larradanish said...

salam akak...rindu dengan n3 terbaru hakak ni..welcome back akak

kak ina kl said...

salam..rupernya kamu dah balik ke sini ek..biasalah dah balik sini buzzzz kemain sampai kek anak pun kena beli ek..selamat ulangtahun buat anak kamu..semuga berjaya di dunia dan akhirat

Scenery